Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Βιβιάν :«Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ατμόσφαιρα»


 Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ , Βιβιάν Ματέους, σε δηλώσεις του στο sport24 δήλωσε ενθουσιασμένος με τον κόσμο του ΠΑΟΚ και ανυπομονεί να ζήσει και άλλες τέτοιες στιγμές.

Αναλυτικά είπε:

«Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ατμόσφαιρα. Μου σηκώθηκε στην κυριολεξία η τρίχα. Ήταν απίστευτο αυτό που έζησα, ελπίζω να προκριθούμε για να ζήσω πολλές τέτοιες βραδιές», δήλωσε αρχικά ο Βραζιλιάνος και πρόσθεσε:

«Περιμένω πως και πως να φορέσω την φανέλα του ΠΑΟΚ για να νιώσω αυτή την ατμόσφαιρα και ως ποδοσφαιριστής μέσα στο γήπεδο».

Για το αν προλάβει για να είναι έτοιμος για τον επαναληπτικό της Αυστρίας, είπε:

«Εγώ καθημερινά θα ανεβάζω ρυθμούς. Πιστεύω θα είμαι έτοιμος από πλευράς δυνάμεων, είναι και θέμα του προπονητή να με χρησιμοποιήσει αν κρίνει πως πρέπει να το κάνει».

Περισσότερες ειδήσεις: http://lpyrgos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου