Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Mέσι:«Προτιμώ να κερδίζω τίτλους με την ομάδα παρά ατομικά βραβεία»



«Όταν αποσυρθώ ελπίζω να με θυμούνται ως έναν σεμνό άνθρωπο. Θέλω να πετυχαίνω γκολ, αλλά μου αρέσει επίσης να κάνω φίλους τους συμπαίκτες μου», δήλωσε ο Λιονέλ Μέσι, εκ των κορυφαίων παικτών στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Ο σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα εξήγησε, σε συνέντευξή του στην ισπανική «Pais», πως αυτό που τον ανησυχεί περισσότερο είναι... «αν είμαι καλός άνθρωπος παρά αν είμαι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Όταν όλα τελειώσουν, τι από τα δύο θα μείνει στον κόσμο;»

Προσθέτοντας πως: «Προτιμώ να κερδίζω τίτλους με την ομάδα παρά ατομικά βραβεία. Και ούτε με ενδιαφέρει αν θα πετύχω περισσότερα γκολ σε σχέση με τους άλλους».

Ο 25χρονος Αργεντίνος ανέφερε επίσης πως το πιο σημαντικό από όλα, τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι η αναμονή του ερχομού του γιου του μέσα στον μήνα, τον οποίο θα ονομάσει Τιάγκο.

Ο Μέσι σχολίασε και τη συνεργασία του με τον Τίτο Βιλανόβα θυμίζοντας πως... «Μου άρεσε που ήταν ο Τίτο ο αντικαταστάτης του Πεπ. Τον γνωρίζω από πιτσιρικάς. Ο Τίτο ήταν ο πρώτος που πίστεψε σε μένα. Όταν ήμουν στον πάγκο, εκείνος με έκανε βασικό (σ.σ. στην ομάδα κάτω των 16)».

Από την κουβέντα δεν έλειψε το Κυριακάτικο clasico με τη Ρεάμ Μαδρίτης, με τον άσο της Μπάρτσα να λέει: «Είναι ό,τι καλύτερο να κερδίζεις την Ρεάλ. Η ομάδα της Μαδρίτης έχει τρομερή επίθεση, με γρήγορους παίκτες που αν πάρουν την μπάλα από την άμυνα μπορούν σε πέντε δευτερόλεπτα να πετύχουν γκολ»!

Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου