Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Αλλαγή δεδομένων, κοντά στον ΟΣΦΠ ο Κοντρέρας


Ο Πάμπλο Κοντρέρας σε χθεσινές δηλώσεις του, τόνισε την επιθυμία του να παραμείνει στην Κόλο-Κόλο. Όλα έδειχναν πως το θέμα μετακόμισης στον ΟΣΦΠ είχε «ναυαγήσει», όμως άλλαξαν τα δεδομένα και βρίσκεται πολύ κοντά στην επιστροφή του στην Ελλάδα. Αναλυτικά οι δηλώσεις του πρώην παίκτη του ΠΑΟΚ:


«Υπάρχει πραγματική δυνατότητα να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό, κάτι που θα επιβεβαιωθεί την Τρίτη (14/8). Η ελληνική ομάδα έκανε νέα προσπάθεια για να με αποκτήσει και η Κόλο Κόλο δεν είναι αρνητική.

Τίποτα δεν είναι οριστικό, αλλά τα δεδομένα άλλαξαν.

Πρόθεσή μου ήταν να μείνω στην Κόλο Κόλο, αλλά φαίνεται πως οι δύο ομάδες είναι κοντά σε συμφωνία, που θα είναι συμφέρουσα για την Κόλο Κόλο και εμένα.

Η ομάδα μου με παραχωρεί και αυτό είναι πολύ σπάνιο για παίκτες της ηλικίας μου. Είναι περίπλοκη η κατάσταση και πολύ δύσκολη για μένα.

Είμαι αρχηγός της Κόλο Κόλο και ταυτισμένος μαζί της. Όταν επέστρεψα έβαλα στην άκρη τα χρήματα και τώρα, αν υπάρξει συμφωνία, η Κόλο Κόλο θα έχει κέρδος.

Ο κόσμος θα το δεχτεί. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να τα πάει καλά η ομάδα».


Περισσότερες ειδήσεις:http://lpyrgos.blogspot.com/









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου