Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Λίαμ Λόρενς:«Η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική»


Ο μέσος του ΠΑΟΚ Λίαμ Λόρενς, ο οποίος μπήκε αλλαγή στο ματς με τη Ραπίντ και δημιούργησε το πρώτο γκολ, παραχώρησε συνέντευξη στο Sport24.gr και δήλωσε ενθουσιασμένος από τους οπαδούς της ομάδας και υποσχέθηκε στην πορεία να την βοηθήσει  μοιράζοντας ασίστ και σημειώνοντας γκολ.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Μπαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο στο ματς με τη Ραπίντ έδειξες έτοιμος και βοήθησες την ομάδα σου να φθάσει στη νίκη. Αισθάνεσαι πλέον ότι μπορείς να ξεκινήσεις από τη βασική ενδεκάδα; 

«Είχα μια πλήρη προετοιμασία, ωστόσο, αυτό που χρειάζεται να συνηθίσω είναι να παίζω ποδόσφαιρο κάτω από αυτές τις καιρικές συνθήκες. Κατά τα άλλα. Αισθάνομαι έτοιμος και βρίσκομαι στη διάθεση του προπονητή για να με χρησιμοποιήσει, όποτε με χρειαστεί».

Θα είναι ο ΠΑΟΚ αυτός που θα προκριθεί στους ομίλους του Europa League;


«Σταυρώνουμε τα δάκτυλά και ελπίζουμε ότι θα περάσουμε. Θα πάμε στη Βιέννη για να μη χάσουμε. Και νομίζω ότι σαν ομάδα έχουμε την εμπειρία για να τα καταφέρουμε».

Έζησες την ατμόσφαιρα της Τούμπας και από τον πάγκο και από τον αγωνιστικό χώρο. Θα 'θελες να κάνεις ένα σχόλιο;

«Ήταν κάτι το φανταστικό, ήδη από την προθέρμανση των παικτών, όταν είδα πολλούς οπαδούς να είναι γυμνοί από τη μέση και πάνω. Αλλά και όταν μπήκα στο παιχνίδι για την πρώτη μου επίσημη εμφάνιση ένιωσα πολύ ωραία».

Σου θύμισε κάποιο αγγλικό γήπεδο η ατμόσφαιρα; 


«Έχω παίξει στη Σάντερλαντ με 45.000 φιλάθλους, έχει πραγματικά ωραία έδρα, έχω παίξει και στη Στόουκ που εκεί δεν χρειάζονται 45.000 φίλαθλοι, μοιάζουν με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Χθες (σ.σ την Πέμπτη), όταν βάλαμε το δεύτερο γκολ, ο θόρυβος ήταν πραγματικά πολύ εντυπωσιακός».

Μπήκες στο παιχνίδι και ακολούθησε η ανατροπή του σκορ. Ήταν συμπτωματικό αυτό;


«Θέλω να πιστεύω ότι και εγώ από την πλευρά μου βοήθησα για την ανατροπή του σκορ. Οι τελευταίες οδηγίες που μου έδωσε ο προπονητής πριν την είσοδο μου στον αγωνιστικό χώρο ήταν   
«μπες μέσα και άλλαξε το παιχνίδι». Αυτό που κυρίως προσπάθησα ήταν να βάλω όσο το δυνατό περισσότερες φορές την μπάλα μέσα στην αντίπαλη περιοχή». 

Τι μπορεί να περιμένει ο φίλαθλος κόσμος του ΠΑΟΚ από σένα στη συνέχεια;


«Όταν θα έχω συνεχόμενα παιχνίδια στα πόδια μου και αποκτήσω ρυθμό, τότε θα μπορώ να δίνω ενδεχομένως περισσότερες ασίστ αλλά και να πετυχαίνω κάποια γκολ».

Τι σκέφτεσαι παραμονές της έναρξης του νέου πρωταθλήματος;


«Περιμένω να δω παιχνίδια, τα οποία θα διακρίνει ο ανταγωνισμός και το πάθος. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω εμπειρία από παιχνίδια μεταξύ ελληνικών ομάδων, παρά μόνο το πρόσφατο φιλικό της ομάδας μου με την Ξάνθη. Αυτό που εύχομαι για το νέο πρωτάθλημα είναι να γευτούμε όσο το δυνατό περισσότερες νίκες».

Ο προπονητής σας, ο Γιώργος Δώνης έχει παραστάσεις από το αγγλικό ποδόσφαιρο το οποίο γνωρίζεις πολύ καλά. Διακρίνεις στον ΠΑΟΚ στοιχεία αγγλικής ομάδας;
«Όχι στην πραγματικότητα. Στην Αγγλία υπάρχει μία πολύ σημαντική διαφορά. Οι ακραίοι μέσοι παίζουν πραγματικά πολύ ανοιχτά πάνω στις γραμμές. Εδώ ο προπονητής ζητάει από τους μέσους να κλίνουν προς τα μέσα και να ανεβαίνουν στην επίθεση οι ακραίοι μπακ. Εδώ προσπαθούμε να παίξουμε πιο πολύ ποδόσφαιρο».

Περισσότερες ειδήσεις: http://lpyrgos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου