Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Παραολυμπιακοί Αγώνες 2012: Μακροδημήτρης: «Μπορώ και άλλο μετάλλιο»



Πανευτυχής με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στα 100 μέτρα ελεύθερο S2 στο Λονδίνο που είναι το πρώτο του σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, εμφανίστηκε ο Αριστείδης Μακροδημήτρης.


Ο Έλληνας αθλητής εξέφρασε, μάλιστα, την επιθυμία του να κατακτήσει ακόμα ένα μετάλλιο στα υπόλοιπα αγωνίσματα που συμμετέχει.

Αναλυτικά η συνέντευξη του «χάλκινου» Παραολυμπιονίκη στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Η επίδοση στον προκριματικό ήταν η 3η καλύτερη, κάτι που σημαίνει ότι εκ των πραγμάτων ήσουν φαβορί για ένα μετάλλιο;

«Δεν ήμουν σίγουρος 100% γι` αυτό το μετάλλιο, παρά το γεγονός ότι η επίδοση που είχα μου επέτρεπε να ελπίζω. Ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, κάτι που γνώριζα με του που είδα τις λίστες των αθλητών που θα λάβουν μέρος. Ευτυχώς κατάφερα να φτάσω στο μετάλλιο, στον επιθυμητό στόχο εδώ και 3-4 χρόνια. Είναι το πρώτο μου μετάλλιο σε Παραολυμπιακούς Αγώνες και είναι γεγονός ότι είμαι πανευτυχής».

Το άγχος έφυγε τώρα πια; Έχεις άλλα δύο αγωνίσματα, ενώ το άγχος νομίζω ότι σου στοίχισε το μετάλλιο στο πρώτο που έλαβες μέρος και τελικά έμεινες εκτός βάθρου.

«Στο πρώτο αγώνισμα είναι γεγονός ότι ήμουν πολύ αγχωμένος. Πρώτη μου παρουσία σε Παραολυμπιακούς Αγώνες εξάλλου. Προσπάθησα να το αποβάλλω, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Χθες, κατάφερα να διορθώσω τα λάθη, με αποτέλεσμα να μου βγει μια πολύ καλή κούρσα».

Θα ήσουν ευχαριστημένος αν έφευγες με μόλις ένα μετάλλιο από το Λονδίνο;

«Απόλυτα. Ήταν στόχος μου τουλάχιστον ένα μετάλλιο. Οποιασδήποτε απόχρωσης. Είμαι ικανοποιημένος. Βέβαια τώρα μου έφυγε το άγχος και νιώθω απελευθερωμένος. Μπορώ και είμαι σε θέση να κυνηγήσω κάτι ακόμη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα απογοητευτώ αν δεν βρεθώ ξανά στο βάθρο των νικητών».


Πηγή: Onsports.gr

Περισσότερες ειδήσεις: http://lpyrgos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου