Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Παραολυμπιακοί Αγώνες 2012: Σταθελάκος: «Μπορούσα παγκόσμιο ρεκόρ»




Στον τρόπο που κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη δισκοβολία F40 στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αναφέρθηκε ο Πασχάλης Σταθελάκος, ο οποίος τόνισε πως μπορούσε μεγαλύτερη βολή.


«Την είχα τη βολή του παγκοσμίου ρεκόρ. Αν είχα ακόμα δύο προσπάθειες, θα ανέβαζα και άλλο το ρεκόρ. Αιφνιδιάστηκα. Αυτό έχω να πω. Δεν περίμενα τον Κινέζο να πάει από τα 42 στα 46 μέτρα. Σφίχτηκα και δεν έβγαιναν οι καλές βολές. Ευτυχώς στην τελευταία βολή μπήκα στα μετάλλια από την έκτη θέση που βρισκόμουν εκείνη τη στιγμή. Μπήκα πολύ χαλαρά στον αγώνα γιατί εφέτος από τις 12 βολές που έχω κάνει σε δύο αγώνες, οι 10 ήταν άκυρες, έξι εκ των οποίων στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Σφίχτηκα πολύ στην πρώτη βολή. Ήθελα να είναι έγκυρη. Από τη στιγμή που ήταν έγκυρη, μου δόθηκε η δυνατότητα να κυνηγήσω την βολή που θα με έφερνε το βάθρο των νικητών. Λύθηκαν τα χέρια μου. Όμως δεν περίμενα σε καμία περίπτωση ότι αντίπαλός μου θα πήγαινε στα 46 μέτρα. Είμαι χαρούμενος γιατί έκανα δύο μέτρα παραπάνω ατομικό ρεκόρ, όμως θα ήμουν ακόμη περισσότερο χαρούμενος εάν είχα ένα ακόμη. Θα τα πούμε και αύριο στη σφαίρα. Και δεν τα πούμε με τον ίδιο τρόπο, αλλά με πολύ καλύτερο. Θέλω το παγκόσμιο ρεκόρ», ήταν τα λόγια του Σταθελάκου.

Πηγή: onsports.gr

Περισσότερες ειδήσεις: http://lpyrgos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου