Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Βίβιαν Ματέους: Κίνητρο η Ευρώπη και ο κόσμος του ΠΑΟΚ


Ο Βιβιάν Ματέους έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ και τόνισε πως ο λόγος που τον έφερε στην ομάδα είναι η καλή πορεία που έκανε στην Ευρώπη, όπως επίσης και ο κόσμος.

Αναλυτικά δήλωσε:

Αυτό που με έκανε να έρθω είναι ότι ο ΠΑΟΚ συγκαταλέγεται στις μεγάλες ομάδες της Ελλάδας. Κάθε χρόνο πραγματοποιεί καλή πορεία στην Ευρώπη και οι φίλαθλοι που φωνάζουν πολύ, είναι μία πρόκληση αυτό για μένα που είμαι Βραζιλιάνος".

"Έχω μιλήσει με κάποιους ανθρώπους και πήρα πληροφορίες. Αλλά ξαναλέω, στην επιλογή μου έπαιξε ρόλο ότι ο ΠΑΟΚ έκανε καλή πορεία στην Ευρώπη, είναι κίνητρο για μένα και θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα".

"Είμαι αμυντικός και με την εμπειρία μου μπορώ να βοηθήσω τους νεαρούς αμυντικούς, το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου, έχω πολύ όρεξη να βοηθήσω και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα".

"Νιώθω έτοιμος, έχω προπονηθεί τον τελευταίο μήνα και την τελευταία εβδομάδα πιο εντατικά γιατί περίμενα πρόταση. Ο προπονητής μου, όμως, θα κρίνει αν θα παίξω. Εγώ έχω όρεξη να βοηθήσω, αλλά εξαρτάται από τον προπονητή μου, αν με πει δεν είμαι έτοιμος θα το καταλάβω γιατί θα δώσει ευκαιρία σε πιο έτοιμους παίκτες".

Περισσότερες ειδήσεις:http://lpyrgos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου